L'ispezione primatrattamentu termale suluzionehè u prucessu di pre-ispezione di u pruduttu finitu cum'è specificatu in uforgiaturaDisegnu di parte è carta di prucessu per a qualità di a superficia è e dimensioni esterne dopu à u cumpletu di u prucessu di forgiatura. L'ispezione specifica deve esse attentu à i seguenti aspetti:
① L'apparenza deve esse libera di cracke, spots di ruggine, scale d'ossidu è bumps nantu à a superficia di u trattamentu termale.
②UDisegnu schematicu di a fustellaturaindicà e dimensioni principali, parti di forma speciale, e parti di a sezione trasversale, a forma è a pusizione di i buchi.
③ A dimensione è a precisione di a fustellaforgiaturaper esse trattatu termicamente deve indicà a tolleranza di machining, a rugosità di a superficia, a precisione dimensionale, a precisione di a pusizione è a precisione di a forma, etc.
④L'ispettori verificanu aleatoriamente a quantità di sottopressione basatu annantu à u 10% -20% di u numeru di batch di forgiati. Quandu u batch of forgings meets the drawings, ponu entre in u prucessu di ispezione. I forgiatura chì anu passatu l'ispezione prima di a spegnimentu deve esse guardatu separatamente.
⑤Inspeccione u rack di u pruduttu finitu prima di spegne, mette 1-2 pezzi di forgiati per u campionamentu (i scarti piegati è crackati ùn ponu micca esse usatu per u campionamentu), è marcate "sampling" nantu à ufusti forgiati. Mostra a diferenza.
⑥ Dopu à l'ispezione, u numeru di prudutti finiti, i rifiuti riparabili, i rifiuti finali è u codice di difettu deve esse cumpletamente cumpletu nantu à a carta accumpagnata è firmata da l'ispettore.
Tempu di pubblicazione: 23-settembre-2020