1. Rendimentu forza diflange
Hè u limitu di rendiment di materiale metallicu quandu si verifica u fenomenu di rendiment, vale à dì, u stress resistenti à a deformazione microplastica. Per i materiali metallici senza fenomenu di rendimentu evidenti, u limitu di rendiment hè definitu cum'è u valore di tensione di 0,2% di deformazione residuale, chì hè chjamatu u limitu di rendimentu cundizionale o forza di rendiment.
A forza esterna più grande di a forza di rendiment farà chì e parte invalida permanentemente è irreparabile. Sè u limitu di rendiment di azzaru bassu carbonu hè 207MPa, quandu più grande di stu limitu sottu à l 'azzione di e forze esterne, parti vi pruducia deformation permanente, menu chè chistu, parti vi risturà l 'aspettu uriginale.
(1) Per i materiali cù un fenomenu di rendiment evidenti, a forza di rendiment hè u stress à u puntu di rendiment (valore di rendiment);
(2) Per i materiali senza fenomenu di rendimentu evidenti, u stress quandu a deviazione limitu di a relazione lineale trà stress è strain righjunghji un valore specificatu (di solitu 0,2% di a distanza di scala originale). Hè di solitu usatu pi valutà i pruprietà miccanicu è miccanicu di materiali solidi, è hè u limitu attuale di usu materiale. Perchè in u stress supera u limitu di rendiment di u materiale dopu à u collu, a tensione aumenta, perchè u dannu materiale, ùn pò micca esse usatu nurmale. Quandu u stress supera u limitu elasticu è entra in u stadiu di rendiment, a deformazione aumenta rapidamente, chì produce micca solu deformazione elastica, ma ancu deformazione plastica parziale. Quandu u stress righjunghji u puntu B, a tensione plastica aumenta bruscamente è u stress-strain fluttua ligeramente, chì hè chjamatu rendiment. U stress massimu è u minimu stress in questa tappa sò chjamati u puntu di rendimentu superiore è u puntu di rendimentu più bassu rispettivamente. Siccomu u valore di u puntu di rendimentu più bassu hè relativamente stabile, hè chjamatu u puntu di rendimentu o forza di rendiment (ReL o Rp0.2) cum'è l'indice di resistenza materiale.
Certi azzaru (cum'è azzaru altu carboniu) senza fenomenu di rendiment evidenti, di solitu cù l 'occurrence di deformazione plastica traccia (0,2%) di u stress cum'è a forza di rendiment di l 'azzaru, canusciutu comu la forza di rendiment cunniziunali.
2. Determinazione diflangerende forza
A forza di allungamentu non proporzionale specificata o l'allungamentu residuale specificatu deve esse misurata per i materiali metallici senza fenomenu di rendimentu evidenti, mentre chì a forza di rendiment, a forza di rendiment superiore è a forza di rendiment inferiore pò esse misurata per i materiali metallici cù fenomenu di rendiment evidenti. In generale, solu a forza di rendiment hè misurata.
3. flangestandard di forza di rendiment
(1) U più altu stress in a curva prupurziunali di limitu di tensione-strain, chì cunforma à a relazione lineale, hè generalmente rapprisintatu da σ P in u mondu. Lorsque le stress dépasse σ P, le matériau est considéré comme cédant. Ci sò trè standard di rendimentu cumunimenti usati in i prughjetti di custruzzione:
(2) Limite elasticu U stress massimu chì u materiale pò ricuperà cumplettamente dopu à scaricamentu dopu a carica, senza piglià deformazione permanente residuale cum'è standard. Internaziunale, hè generalmente spressione cum'è ReL. U materiale hè cunsideratu à cede quandu u stress supera ReL.
(3) A forza di rendiment hè basatu annantu à una certa deformazione residuale. Per esempiu, u stress di deformazione residuale di 0,2% hè generalmente utilizatu cum'è forza di rendiment, è u simbulu hè Rp0,2.
4. Fattori chì affettanu a forza di rendimentflange
(1) Fattori internu sò: cumminazzioni, urganizazione, struttura, natura atomica.
(2) I fatturi esterni includenu a temperatura, a rata di strain è u statu di stress.
φ hè una unità generale, si riferisce à u diamitru di pipi è u coddu, azzaru è altri materiali, pò ancu esse dettu chì u diamitru, cum'è φ 609.6mm si riferisce à u diamitru di 609.6mm.
Tempu di Postu: Dec-06-2021