L'analisi di u mecanismu di l'incitamentu di crack hè favurèvule à ammaistrà u mutivu essenziale di crack, chì hè a basa obiettiva per l'identificazione di crack. Pò esse osservatu da parechji analisi di casu di crack di forgia è esperimenti ripetuti chì u miccanisimu è e caratteristiche di forgiatura d'acciaio in lega ùn sò micca simmetrici, chì hà u dannu chjave per crack.
1. Materia prima cù mecanismu simmetricu è caratteristiche.
In tuttu u prucessu di deformazione, eserciziu di dislocazione longu u pianu di scorrimentu, è quandu scontra u bloccu stradale, s'accumularà è pruvucarà abbastanza stress in terra per causà crepe, o cavitazione è micro-cracks per via di l'interazzione di dislocazione, chì cumminata cù a tendenza di sviluppu di cracks macro-ecunomichi. Stu risultati chjave in a temperatura di deformazione hè bassu (più bassu cà a temperatura di u travagliu hardening), o u livellu di deformazione hè troppu grande, u tassu di deformazione hè troppu veloce. Stu tipu di crack hè spessu transgranular o transgranular è intergranular mischia, ma perchè i mulèculi d'alta temperatura anu un ritmu più altu di diffusione esterna, favurèvule à l'arrampicata dislocation, accelerà a riparazione di forgiatura è l'indurimentu di u travagliu, perchè u prucessu di deformazione hà digià causatu u micro. crack hè facile à riparà, in a temperatura di deformazione adattatu, u tassu di deformazione hè una cundizione relativamente lenta, ùn pò micca sviluppà tendenza per cracks macroeconomichi.
2. Materia prima cù miccanisimu irregulare è caratteristiche.
Per i materiali cù meccanismi è proprietà asimmetrici, i cracke sò generalmente à i cunfini di granu è alcune pagine di fasi. Questu hè chì a deformazione di forgiatura hè generalmente realizata intornu à a temperatura uguale di forza di i materiali metallici. A deformazione di cunfini di granu hè assai grande, cusì u cunfini di granu di materiali metallici hè u svantaghju di l'industria metallurgica, a fase secundaria è i materiali non metallichi sò cuncentrati in l'area. À temperature elevate, i sustanzi chimichi di pocu solu solubilità nantu à i cunfini di granu di alcune materie prime producenu fusione, strettu.
Reduce a deformazione plastica di a materia prima; À alta temperatura, certi elementi (sulfuru, ramu, etc.) in i materiali circundanti sò diffusi longu à u cunfini di granu à l'internu è fora di u materiale metallicu, risultatu in l'aspettu anormale di a fase secundaria è l'indebolimentu di u cunfini di granu. . Per un altru, i materiali di metallu cunvinziunali anu un poviru ligame cù alcune fasi per via di e differenze in e proprietà fisiche è chimiche di e duie fasi.
E materie prime comunemente usate in forgiatura ùn sò generalmente micca simmetrici. Per quessa, a crepa di forgiati liberi si trova è si sviluppa longu u cunfini di granu o di fasi durante a deformazione di forgiatura à alta temperatura.
Tempu di Postu: Mar-06-2023