1. Ci sò quattru metudi lucidatura di bi-faseflange d'acciaio: manuale, meccanica, chimica è elettrochimica. A resistenza à a corrosione è a decorazione di uflangepò esse migliuratu da lucidatura. U fluidu di lucidatura elettrica esistente di l'acciaio inossidabile usa sempre l'acidu fosforicu è l'anidride cromica. In u prucessu di lucidatura è pulitura, un pocu di cromu è fosforu seranu scaricati in l'acqua residuale, causendu a contaminazione di l'ambiente.
2. A film di passivazione serà furmatu nantu à a superficia di duplexflange d'acciaio, è a film d'oxidu cumincià à dissolve. Perchè a microstruttura di a superficia di u duplexflange d'acciaioùn hè micca cunsistenti, a parte ligeramente cunvexa di a superficia hè dissoluta preferibilmente, è a tarifa di dissoluzione serà più altu ch'è quella di a parte cuncave. A dissoluzione è a furmazione di a membrana sò quasi à u stessu tempu, ma e so velocità sò diffirenti. In u risultatu, a rugosità di a superficia di a flange d'acciaio bi-fase hè ridutta, risultatu in una superficia liscia è brillanti.
3. Certi difetti di a superficia, cum'è i pori di a superficia è i graffi, ponu esse chjappi da lucidatura, per migliurà a resistenza à a fatigue è a resistenza à a corrosione rilativa. I flange d'acciaio biphase anu più di duie volte a forza di rendimentu di l'acciaio inossidabile austeniticu, è anu abbastanza plasticità è durezza necessaria per questa formatura, è ancu una resistenza superiore à a frattura di corrosione di stress, soprattuttu in ambienti di cloruri.
Tempu di post: 14-10-2022