Forgiaturananzu di furging trasfurmazioni, bisognu di passà à traversu una prucedura, hannu à pruvà a qualità di a so materia prima, à assicurà chì i materia prima ùn hannu prublemi di qualità nanzu à u prossimu prucessu, avà avemu da circà à ciò chì esigenze hà.
一. Requisiti generali perforgiaturamaterie prime.
1. A cumpusizioni chimica risponde à i bisogni.
2. Smelting, casting, rolling,forgiatura, pulizia è altri prucessi di produzzione rispondenu à i requisiti.
3. A qualità di a superficia risponde à i bisogni, senza scratch, scale, folds, cracks è altri difetti (o u gradu di difetti hè in u spaziu permessu), i difetti deve esse eliminati, qualchì volta deve esse superficia completamente sbuchjata.
4. U statu urganisazione scuntrà i bisogni, senza urganizazione irregolari, urganisazione overheating, senza slag, loose, pori, spots bianchi è altri difetti internu.
二. Ispezione diforgiaturamaterie prime Prima di abbandunà a fabbrica, u fabricatore deve generalmente inspeccionà uforgiaturamaterie prime è furnisce i prudutti qualificati, ma a fabbrica di forgiatura cum'è l'utilizatore deve ancu fà l'ispezione necessaria. I forgii ponu esse inspeccionati per indagine generale o cuntrolla spot. L'articuli d'ispezione ponu esse determinati secondu u tipu di materia prima è e esigenze di forgiatura.
1. Sample per a cumpusizioni chimica. Aduprate l'identificazione di scintille, l'induzione magnetica è l'analisi spettrali per verificà se i materiali sò mischiati.
2. Ispezione di l'apparenza per stabilisce s'ellu a superficia hà difetti è u gradu di difetti, è s'ellu ci hè un fenomenu di decarbonizazione.
3. Verificate s'ellu u materiale risponde à i requisiti di a tolleranza di dimensione è forma.
4. Verificate a cavità di shrinkage è u puntu biancu in u materiale attraversu a prova di frattura; A fragilità termale di u materiale hè stata verificata da a prova di frattura termale.
5. Test di macro è micro inclusi; A segregazione di zolfo in l'azzaru hè stata esaminata da a prova di impronta di zolfo è a so zona di segregazione hè stata determinata.
6. Verificate u granu di granu per microscope; Verificate a struttura metalografica.
7. Ispezione non distruttiva: ispezione ultrasonica, ispezione magnetica o ispezione di currenti eddy.
8. Verificate u funziunamentu di u materiale à traversu a prova di scontru; Prova e proprietà meccaniche per prova di trazione, prova di durezza, prova d'impattu, etc.
9. Test di Hardenability: quandu si usanu materie prime di un novu numaru di furnace, prima fabricate un picculu batch of forgings è cunduce u trattamentu termale, è poi verificate per determinà u sistema di trattamentu termale di u materiale di u furnace number. Cum'è l'esitatu sopra, solu assicurendu a qualità di a materia prima pudemu realizà in modu sicuru u prucessu di forgiatura è a pruduzzione, a selezzione di tutte e materie prime hè assai impurtante.
Tempu di Post: 30-May-2022