Cambiamenti in a microstruttura è e proprietà di i forgi durante a tempera

Forgiaturadopu à quenching, martensite è ritinuti austenite hè nstabbili, iddi hannu una tendenza di trasfurmazioni urganisazione spontanea à a stabilità, cum'è u carbonu supersaturated in martensite à precipitate austenite decomposition residuale in ordine per prumove u shift, cum'è per tempering tempering hè una urganizazione non-equilibriu à equilibriu prucessi di l 'urganisazione, stu prucessu dipende di a migrazzioni atomicu è diffusione di sta auturizazione inseme cù u vostru compie a temperatura di u focu hè più altu, a velocità di diffusione più veloce; À u cuntrariu, cù l'aumentu di temperatura tempering, a struttura di quenching di forgings vi sottumette una seria di cambiamenti. Sicondu a situazione di a trasfurmazioni di a microstruttura, u tempering hè generalmente divisu in quattru tappe: a descomposizione di martensite, a descomposizione di austenite residuale, a crescita di l'accumulazione di carburi è a recristallizazione di ferrite.
A prima tappa (200)
(1) forgiaturatempering martensite decompone sottu 80 tempering temperature, quenching steel senza Ming S urganisazione trasfurmazioni, l'occurrence di carbone in martensite solu parziale, è ùn principia à rumpia in u tempering 80-200, martensite principia à decompose, precipitate carburi estremamente sottili, riduce u frazione di massa di martensite in forgings di carbone in questa tappa, per via di a temperatura di tempera bassu, a precipitazione martensitica solu una parte di l'atomi di carbone supersaturatu, per quessa, hè sempre u carbone in una - Fe solu suluzione solida supersaturata a precipitazione di carburu assai fine distribuisce uniformemente in a matrice di martensite. A struttura mista di martensite saturazione bassu è carburu assai fini hè chjamatu martensite temperatu.

1

(2)forgiaturatempering in a seconda tappa (200-300), a scomposizione austenite residuale quandu a temperatura s'arrizzò à 200-300, a descomposizione di martensite cuntinuò, ma u cambiamentu dominante hè a descomposizione austenite residuale di a descomposizione austenite residuale hè stata attraversu l'espansione di l'atomi di carbone. per furmà una zona parziale, è poi scomposti in fase alfa è u mischiu di urganisazione di carbure, vale à dì a furmazione di durezza azzaru bainite ùn hè ovviamente diminuite in questa fase
(3)A terza tappa (250-400) a trasfurmazioni di carburu di u temperatu di forgiatura hè in questa gamma di temperatura. A causa di l'alta temperatura, a capacità di diffusione di l'atomu di carbone hè più forte, a capacità di diffusione di ricuperà l'atomi di ferru ancu, a martensite decompone a transizione di i carburi di precipitazione è a descomposizione di austenite residuale serà trasformata in una cementite relativamente stabile cù a separazione è a trasfurmazioni di carburi, a diminuzione. di martensite in a frazione di massa di carbone, a distorsione di martensite lattice sparisce, a trasformazione martensitica per ferrite, uttene a distribuzione di matrice ferritica in a piccula cementite granulare o lamellare di l'urganizazione, l'urganizazione chjamata tempering hà eliminatu in fondu sta fase l'austenite stress, durezza, plasticità tenacità hè stata migliurata.

1

(4)A quarta tappa di u temperatu di forgiatura (& GT; 400) hà crisciutu u carburu riunitu è ​​a recristallizazione di ferrite per via di a temperatura di tempera hè assai alta, l'atomi di carbone è di ferru anu una forte capacità di proliferazione, a terza fase di furmazione di fiocchi di cementite sferoidizzarà continuamente è cresce. up in più di 500-600, alfa recristallization si faci gradualmenti, perde ferrite morfologia di u striscia di piastra uriginale o foglia, è formanu a distribuzione di granu poligonu nantu à l'urganizazione cum'è una matrice ferritica granulari carburi, u gruppu chjamatu sorbite temperatu sorbite temperatu cù una bona meccanica cumpleta. proprietà di a fase è a distorsione di lattice eliminanu u stress internu.

(da 168 rete di forgiatura)


Tempu di post: 05-aug-2020

  • Previous:
  • Next: