Forgiaturahè a forgiatura di lingotti d'acciaio in billetta cù martellu o macchina di pressione; Sicondu a cumpusizioni chimica, l'azzaru pò esse divisu in azzaru carboniu è acciau in lega.
(1) In più di u ferru è di u carbonu, a cumpusizioni chimica di l'azzaru di carbone cuntene ancu elementi cum'è manganese silico, sulphur è fosforu, trà i quali sulphur è fosforu hè una impurità dannusu. U manganese silico hè un elementu disossidatu aghjuntu à l'azzaru di carbone in u prucessu di siderurgia. Sicondu u differente cuntenutu di carbone in l'azzaru di carbone, hè di solitu divisu in i trè tippi seguenti:
Steel low carbon: u cuntenutu di carbone hè 0,04% -0,25%;
azzaru di carbone mediu: 0,25% -0,55% cuntenutu di carbone;
Acier à haute teneur en carbone : teneur en carbone supérieure à 0,55 %
(2) a lega d'acciaio hè aghjuntu unu o parechji elementi di lega in acciaio carboniu è acciau temperatu tali azzaru cuntene sia cum'è elementi di lega di manganese di siliciu o elementi solidi, cuntene ancu altri elementi di lega, cum'è nichel cromu molibdenu vanadiu titaniu tungstenu cobalt aluminiu zirconiu niobium è elementi di terra rara, etc. In più, qualchi azzaru in lega di calcium cuntene boru è nitrogenu etc. Elementi non metallichi secondu a quantità di u cuntenutu tutale di lega. Elementu in acciaio, hè divisu in i seguenti trè categurie:
Acciaio in lega bassa: u cuntenutu tutale di l'elementu di lega hè menu di 3,5%;
Medium alliage steel: u cuntenutu tutale di l'elementu di lega hè 3,5-10%;
Acciaio d'alta lega: u cuntenutu tutale di l'elementu di lega hè più di 10%
Sicondu u numeru di elementi di lega differente cuntenuti in l'acciaio in lega, pò ancu esse divisu in l'acciaio in lega binari ternariu è multi-elementu in più, secondu i tipi di elementi di lega cuntenuti in l'acciaio, pò esse divisu in azzaru manganese, acciau cromu, azzaru di boru, acciau di silicio, azzaru di manganese, azzaru di cromu-manganesu, azzaru di molibdenu, acciau di cromu-molibdenu, azzaru di tungstenu vanadiu è cusì
Tempu di post: 22-ghjugnu-2020